2.12.09

Mica a mica, la collita creix

3 comentaris:

  1. Hola. Fa temps que us observo. Jo també tinc un hort, pero es + petit que el vostre. El meu està a en un balcó. Tinc una pregunta: com feu aixó de les fotos que van passant, m'agradaria fer-ho també a la meva web.

    Moltes gràcies.

    ResponElimina
  2. hort lurdes4.12.09

    Benvolgut/da, gràcies per seguir-nos. Per la presentació de fotos fem servir el picasa. A veure si ens fas un enllaç amb la teva pàgina. Gràcies!

    ResponElimina
  3. Hola una altra vegada. Ja us tinc enllaçats, els meus enllaços son mitjançant un reader, es aquest link:

    http://www.google.es/reader/shared/user%2F11126932985165106178%2Flabel%2FHuertos%20que%20visito%20-%20eNa?hl=es

    Provaré amb el picasa. Gràcies.

    Petonets pagesos i pagesses barcelonins!!

    ResponElimina

Com fer-ho?
1: Escriu el teu comentari al requadre en blanc.
2: Clica la selecció de perfil i escriu el teu nom dins de "nom/url".
3: Clica continuar...
4: Clica a "comentari de l'entrada" per enviar-lo.
Moltes gràcies!